Як зробити резервну копію листування в Google Drive і на десктопі

Якщо вам необхідно зберігати копію важливих листів в онлайновому ххранилище Google Drive і на своєму локальному комп’ютері, то ми знаємо таку можливість.

Попередня версія Gmail містила корисну функцію, яка служила для швидкого збереження повідомлень електронної пошти в якості документів у вашому Google Drive. Ви могли відкрити ланцюжок листів в Gmail, вибрати пункт Create a Document, і повідомлення експортувалося в Google Docs. Однак тепер ця можливість відсутня, тому для всіх, кому вона потрібна, ми пропонуємо наступний варіант.

Вам знадобиться просто створити ярлик PDF в своїй поштовій скриньці, і всі листи, які ви будете позначати цим ярликом, автоматично вирушать у ваш архів в Google Drive. Для того щоб це працювало, необхідно зробити наступне:

  1. Клікніть за посиланням, щоб скопіювати таблицю в своє сховище.
  2. У меню Save PDF виберіть Authorize і дайте всі необхідні дозволи. Це безпечно, дивіться вихідний код.
  3. Ідіть знову в меню Save PDF і виберіть Run. Закрийте цю таблицю.

Як зробити резервну копію листування в Google Drive і на десктопі

Тепер ви можете повернутися в Gmail, застосувати ярлик PDF до будь-якого повідомлення, і через кілька секунд воно з’явиться в спеціальній папці (її ім’я можна вказати в комірці D4 таблиці). Цей спосіб чудово працює в будь-якому браузері і не вимагає від вас установки яких-небудь доповнень. А якщо ви використовуєте клієнт сервісу Google Drive, то у вас буде автоматично створюватися ще й локальна копія важливих листів.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *