Через кілька днів після виходу фінальної версії iOS 9 в Мережі почали з’являтися коментарі від незадоволених користувачів: замість нової операційної системи вони отримали неробочий пристрій. З такими ж проблемами зіткнулися і наші читачі. Особливо часто зустрічалася помилка з екраном “Slide to Upgrade”, яка не дозволяла отримати доступ до прошивці. Ми розповімо, як це виправити.
Представники компанії Apple особисто відповіли на скарги користувачів (зазвичай це вирішується силами самих користувачів), в ході чого була запропонована наступна схема. Правда, потрібен комп’ютер і наявність на ньому iTunes.
Крок 1. Підключаємо пристрій — iPhone/iPad/iPod touch — до комп’ютера через USB.
Крок 2. Запускаємо iTunes і вибираємо свій пристрій в списку підключених. Якщо раптом іконка не з’являється, затисніть кнопку блокування і «Додому» на пристрої, утримуючи їх протягом 10 секунд. Девайс перезавантажиться і з’явиться в iTunes.
Крок 3. У вікні пристрою в iTunes натисніть кнопку «Відновити з резервної копії» і виберіть останню резервну копію. Якщо у вас її немає, то створіть її, натиснувши кнопку «Створити резервну копію». Відновити з створеного файлу, і ви отримаєте працює смартфон з iOS 8.4.1 на борту.
Повідомляється, що в найближчому оновленні Apple виправить проблему.
(via)