В магазинах Чехії почали продавати шампуні на розлив, щоб скоротити викиди пластику

У мережах роздрібної торгівлі DM і Rossmann в Чехії стартував продаж шампунів і гелів для душу на розлив. Дана ініціатива носить двоякий характер. Вона одночасно повинна поліпшити екологічну ситуацію і знизити вартість на продукти особистої гігієни для кінцевого споживача.

Незвичайне рішення

На поточний момент дві мережі супермаркетів, які раніше згадувалися, пропонують придбати одноразово своїм клієнтам пластикові пляшки і потім в них багаторазово наливати шампунь або ж гель для душу. Потім за допомогою ваг і системи друку можна отримати наклейку з вартістю того чи іншого товару.

Як правило, вартість ємності достатньо висока для таких продуктів, і вона в звичайних умовах використовується одноразово. Після цього порожня пляшка викидається. Ініціатива ж супермаркетів повинна сприяти їх повторному використанню.

Висновок

Рішення як першої, так другий мереж супермаркетів цілком обґрунтовано. На особисту гігієну воно вже точно не вплине. При цьому пластикові відходи зменшаться, а екологія, в свою чергу, покращитися. Тобто це – приклад правильного вчинку, на який потрібно орієнтуватися.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *