У iOS 6 з’явилася можливість блокування таргетованої реклами

У iOS 6 з’явилася можливість блокування таргетованої реклами

Новий iPhone, за статистикою, продається зараз активніше, ніж його попередник. Такий попит не дивує, апарат дійсно хороший., плюс доповнено iOS 6, яка налічує близько 200 нових особливостей. Серед них – можливість відключити збір рекламної статистики.

Відомо, що рекламодавці можуть вважати з iPhone інформацію про дії користувачів і потім засипати їх націленими рекламними оголошеннями. Тепер ці їхні дії власник пристрою здатний частково заблокувати у налаштуваннях власноруч.

У всіх iPhone функція блокування за замовчуванням відключена. Щоб активувати її, треба зайти в «Налаштування», перейти в «Загальні» (General), потім — в інформаційну вкладку (About), відшукати в ній «Рекламу» (Advertising) і вибрати опцію «Обмежити збір рекламної статистики» (Limit Ad Tracking).

Як тільки функція буде включена, рекламодавці перестануть отримувати інформацію про користувача активності з даного смартфона. Однак варто брати до уваги, що Apple поки не вимагає від розробників і рекламодавців в строгому порядку використовувати новий алгоритм збору рекламних даних, який не задіює унікальний UDID iPhone. Отже, багато додатків, все ще запитують ідентифікаційний номер UDID, будуть продовжувати поставляти націлену рекламу власникам iOS-пристроїв.

[via BGR]

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *