Новий iPhone, за статистикою, продається зараз активніше, ніж його попередник. Такий попит не дивує, апарат дійсно хороший., плюс доповнено iOS 6, яка налічує близько 200 нових особливостей. Серед них – можливість відключити збір рекламної статистики.
Відомо, що рекламодавці можуть вважати з iPhone інформацію про дії користувачів і потім засипати їх націленими рекламними оголошеннями. Тепер ці їхні дії власник пристрою здатний частково заблокувати у налаштуваннях власноруч.
У всіх iPhone функція блокування за замовчуванням відключена. Щоб активувати її, треба зайти в «Налаштування», перейти в «Загальні» (General), потім — в інформаційну вкладку (About), відшукати в ній «Рекламу» (Advertising) і вибрати опцію «Обмежити збір рекламної статистики» (Limit Ad Tracking).
Як тільки функція буде включена, рекламодавці перестануть отримувати інформацію про користувача активності з даного смартфона. Однак варто брати до уваги, що Apple поки не вимагає від розробників і рекламодавців в строгому порядку використовувати новий алгоритм збору рекламних даних, який не задіює унікальний UDID iPhone. Отже, багато додатків, все ще запитують ідентифікаційний номер UDID, будуть продовжувати поставляти націлену рекламу власникам iOS-пристроїв.
[via BGR]