Дізнайтеся, як, коли і навіщо корпорація позбувалася своїх продуктів.
Google, безумовно, знають всі. Ми шукаємо інформацію через її знаменитий пошуковик, користуємося Android-смартфонами, завантажуємо файли на Диск Google і відправляємо через пошту Gmail. Але не всім продуктам компанії судилося дожити до наших днів — багато з них з тієї чи іншої причини були закриті. Дізнатися про них можна на сайті The Google Cemetery.
Ресурс являє собою свого роду кладовищі сервісів. Ви побачите на ньому безліч «могил», на кожній з яких красується логотип продукту, його назва, короткий опис і роки існування. Наведіть курсор миші на сервіс, щоб з’ясувати, з якої причини він «помер».
Наприклад, чи знали ви, що онлайн-платформа для роботи з фотографіями Picasa проіснувала з 2002-го по 2016 рік? Google закрила її у першу чергу тому, що вирішила зосередити всі свої сили на «Google Фото».
Багатьох може здивувати, що у компанії був свій сервіс радіореклами, десктопное додаток для пошуку і навіть відеохостинг, вміст якого в 2012 році було автоматично перенесено на YouTube. Була і соціальна мережа під назвою Orkut, яку обігнала за популярністю навіть Google+ — нині теж почила.
The Google Cemetery — відмінний ресурс для всіх, хто цікавиться сучасними технологіями. А ще це джерело корисного досвіду для будь-якого стартапу, який допоможе уникнути помилок, допущених величезною корпорацією.
The Google Cemetery →