Створіть інформативну і правильну підпису для електронних листів за допомогою LinkedIn

Маючи безпосереднє відношення до корпоративної культури деякий час назад, я був вражений, дізнавшись, що весь наш відділ зареєстрований у соціальній мережі професіоналів LinkedIn. Більш того, не було жодного міжнародного партнера, якого я б не знайшов там. Береш візитку, і шукаєш людини в LunkedIn і всі його резюме у тебе перед очима. Якщо ви є учасником цієї мережі, тобто в ній цікаве додаток для створення підпису для e-mail у вашому поштовому клієнті.

Залогинитесь в LinkedIn, а потім переходьте за адресою http://www.linkedin.com/signature?display= де ви зможете створити красиву і дуже інформативну підпис.

Створіть інформативну і правильну підпису для електронних листів за допомогою LinkedIn

Задавати можна ім’я, посаду, назву компанії та веб-сайт, які, до речі, підставляються з вашої останньої посади, але їх можна змінювати. Далі можна задати лого компанії і додаткові контакти, які будуть видні вашим адресатам, а також безліч іншої корисної інформації. Головне не перевантажуйте підпис. Пам’ятайте, що можна просто докласти до листа свій VCF контакт.

Крім інформаційної складової, підпис можна оформити стандартними шаблонами, яких тут безліч. Перед вибором можна «підглянути», як вони виглядають.

Створіть інформативну і правильну підпису для електронних листів за допомогою LinkedIn

У мене, наприклад, вийшла ось така підпис:

Створіть інформативну і правильну підпису для електронних листів за допомогою LinkedIn

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *