Приготуйтеся відключити VPN.
Оновлення: 20 листопада з’явилася інформація, що Spotify не має відношення до цих постерам. Їх вивісили студенти MADS c курсу Concepting, які самі і створили новину. Вони пофантазувати на тему і вирішила анонсувати вихід музичного сервісу, зігравши на ностальгії за допомогою рядків із старих відомих усім пісень.
Автори постерів надали у скріншоти робочого файлу.
У цій неофіційній промо-кампанії взяли участь:
- арт-директор: Юлія Шайхлісламова, Марія Королькова, Катерина Трохина;
- копірайтер: Дарина Царьова;
- дизайнер: Олександр Симагин.
Оригінальна новина:
У московському центрі сучасного мистецтва «Винзавод» з’явилися рекламні постери Spotify. Тексти популярних російських пісень на них недвозначно натякають на швидкий запуск сервісу в Росії. За непідтвердженими даними, реліз може відбутися вже в листопаді.
Фотографії з’явилися в Telegram-каналі «Мій канал з котами». Зрозуміло, цю інформацію варто сприймати з часткою скепсису. Але все ж сподіваємося, віримо і чекаємо.
У березні в додатку з’явився російську мову, і користувачі сподівалися на швидкий запуск. Час йшов, і в липні розкрили вартість підписки у Росії — очікування досягло піку. Однак, як пізніше повідомив «Коммерсантъ», запуск перенесли на кінець року — імовірно, з-за проблем з Warner Music. Схоже, скоро сага з очікуванням релізу завершиться.