Spotify почне боротися з блокувальниками реклами

Якщо сервіс помітить у вас блокувальник, аккаунт буде негайно заморожений.

Музичний сервіс Spotify оновив ліцензійну угоду і додав нове правило про рекламу. Всі користувачі, яких, починаючи з березня помітять з блокувальником реклами, будуть позбавлені доступу до ресурсу без попередження.

Нове правило стосується тільки безкоштовних акаунтів, де під час прослуховування музики з’являється аудиореклама. Якщо ви використовуєте блокувальник і при цьому платите за підписку, претензій до вас не буде.

У березні 2018 року повідомлялося, що 2% користувачів безкоштовних акаунтів Spotify блокували рекламу. Тоді сервіс почав розсилати їм попередження з проханням відключити цю функцію, інакше аккаунт буде заморожений. При повторних інциденти порушника чекає позбавлення доступу до облікового запису назавжди.

У Росії Spotify поки офіційно недоступний. Однак це легко обійти — достатньо зареєструвати аккаунт іншої країни, використовуючи VPN. Найчастіше росіяни з-за ціни на підписку «переїжджають» на Філіппіни. Частина користувачів при цьому встановлює зламані версії з вбудованими блокувальниками реклами.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *