Шахраї навчилися обманювати росіян через рекламу на YouTube

Будьте уважнішими з опитуваннями.

Користувачі Росії та країн СНД стали жертвами кібершахраїв, які використовують таргетовану рекламу на YouTube. Про це з посиланням на «Лабораторію Касперського» повідомляє ТАСС.

Приманкою зазвичай виступає ролик, пропонує пройти обстеження і отримати винагороду. Під відео міститься посилання на фішинговий сайт, де пізніше користувачеві необхідно сплатити комісію. Зазвичай це невеликі суми, але іноді вони досягають декількох тисяч рублів. Звичайно ж, ніякої виплати користувачеві не піде.

«Подібний опитувальний фішинг, тобто коли жертві обіцяють винагороду за проходження опитування, аж ніяк не нове явище. Проте в цьому випадку вкрай незвичайний метод його розповсюдження — через платну таргетовану рекламу на YouTube. Зловмисники, безсумнівно, розраховують на те, що користувачі довіряють цього ресурсу і в цілому звикли до різного роду відеореклами на ньому».

контент-аналітик «Лабораторії Касперського» Михайло Ситник

Представники прес-служби Google повідомили, що подібні схеми — «кричуще порушення політики компанії». Вони закликали повідомляти про всі випадки появи такої реклами на YouTube. Користувачам ж поки потрібно бути гранично обережними і не вірити в безкоштовний сир.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *