«щось середнє між логотипом дитячих присипок і стартапом „зараз не до лого, потім “» — Google представила оновлений логотип

Сьогодні Google провела найбільший редизайн логотипу з 1999 року. У компанії використовували шрифт сімейства sans-serif, відобразили поточну концепцію і зблизили пошуковик спорідненою з компанією Alphabet.

Через місяць після великої реструктуризації Google оновила логотип. Це все ще назву компанії, але лінії стали товщі, а шрифт позбавився від зарубок. Колірна палітра також стала трохи м’якше, що в сукупності зробило оновлення спірним, більш сучасним і заграваннями з користувачами.

У Google нове лого. Щось середнє між логотипом дитячих присипок і стартапом «зараз не до лого, потім». pic.twitter.com/a7xY0B8fCn

— Wylsacom (@wylsacom) 1 вересня 2015

Зміни також перегукуються з нехитрою логотипом холдингу Alphabet. Вони торкнулися і логотип-превью, яке відображається у вкладці браузера. Тепер це заголовна G, що складається з декількох колірних блоків.

За словами представників компанії, впровадження нововведень у додатку компанії варто очікувати незабаром. У своєму блозі Google також розповіли, що новий логотип краще відображає нинішню суть компанії.

Це більше не веб-сторінка, доступна лише на комп’ютерах, Google — це велика колекція сайтів, додатків і сервісів, якими ви користуєтеся на планшетах, смартфонах, PC і Chromebook.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *