Реклама – двигун торгівлі: найкумедніші рекламні оголошення і банери

Навіть школяр знає, що реклама – це двигун торгівлі. Проте іноді на нашому шляху зустрічаються такі банери і оголошення, вивчивши які хочеться лише сміятися. Деякі з них дійсно креативні, прочитавши інші, так і хочеться порадити компанії змінити менеджера з реклами або розірвати договір з відповідною організацією.

Фото

Щось нам підказує, що рівень продажів у компанії AVON після цієї реклами не підвищився.

Загалом-то, продавець склав досить смішний і креативний текст.

Цікаво, а як компанія довідується про вподобання покупців? Безпосередньо запитає, які твори вони люблять читати, справляючи природні потреби?

Таємничі джерела в печерах виявлені дослідниками: їм сотні тисяч років
З старого краватки вийшов м’який чохол для окулярів: як просто зробити його
В Англії популярні хвилясті стіни. Виявляється, їх товщина – один цегла

Навряд чи громадський туалет можна назвати світом прекрасного. Занурюватися туди і зовсім ні в кого не викликає бажання.

Досить оригінальний спосіб продати квартиру і привернути увагу до оголошення.

А продавець хто? Людожер або просто жорстокий рецидивіст?

Один вже достукався. Щось нам підказує, що йому терміново знадобилося засіб від діареї, а фармацевта поруч не виявилося.

Цікаво, сам Джейсон Стетхем в курсі, що він є особою вантажоперевізної компанії? А водій асоціює себе з відомим актором?

Якось навіть образливо за всіх чоловіків стало…

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *