Поява iPad переверне роботу індустрії періодики

Поява iPad переверне роботу індустрії періодикиХоча iPad ще не вийшов у продаж, але вже впливає на те, як періодичні видання оцінюють попит на свої журнали і газети та їх поширення серед читачів. Дослідницька компанія Audit Bureau of Circulations (ABC), яка якраз займається оцінкою читацьких аудиторій періодики, визнала поняття цифрового журналу. Тепер з точки зору попиту на видання будуть розглядатися і цифрові копії журналів і газет, які створюються для набирають сьогодні популярність планшетних пристроїв.

Так, оцінка статей і реклами у виданнях проводитиметься з розрахунку на кількість підписок на спеціальні додатки для iPad, з допомогою яких можна читати цифрові газети і журнали. Видавці зможуть розуміти, скільки користувачів читають цифрові копії їхніх періодичних видань. Статистичні дані такого роду допоможуть виданням також більш адекватно оцінювати вартість розміщення реклами в періодиці. Адже вона залежить від циркуляції та тиражу віртуальних газет/журналів.

Єдиний аспект, який потрібно враховувати в даному випадку – це факт, що компанія АВС повинна схвалити ті додатки для iPad, з допомогою яких буде вестися облік даних по завантаженнях віртуальних газет/журналів. Серед перших програм, які затверджуються статистичної фірмою – програми для перегляду видань Wired, GQ, The New Yorker, Vanity Fair і Glamour.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *