ІНФОГРАФІКА: Знайте ваші права при затримці вильоту

Один найбільший український авіаперевізник має звичку ганяти літаки по степах і селах, змушуючи вже купили квитки пасажирів годинами чекати свого літака. Впевнений, що і російські авіакомпанії таким бавляться. Зупинити це свавілля можемо тільки ми з вами, якщо будемо знати свої права і домагатися їх виконання. Тоді такі зволікання авикомпаниям будуть дорожче.

Пам’ятайте, що претензії по неякісних послуг можуть бути подані протягом 6 місяців.

ІНФОГРАФІКА: Знайте ваші права при затримці вильоту− вас зобов’язані забезпечити прохолодними напоями при затримці більше 2-х годин;

− ваш багаж зобов’язані прийняти на зберігання;

− вас зобов’язані нагодувати гарячою їжею при затримці більше 4-х годин і потім годувати вас кожні 6 годин у денний час і кожні 8 годин у нічний час;

− вас зобов’язані розмістити у готелі безкоштовно, якщо рейс затримано більш ніж на 8 годин у денний час і більше 6-ти годин — у нічний;

− вас зобов’язані безкоштовно доставити в готель і назад;

− вам зобов’язані надати окрему кімнату, якщо ви подорожуєте з дитиною;

− вам зобов’язані надати 2 телефонних дзвінка або 2 e-mail повідомлення, якщо рейс затримано більш ніж на 2 години;

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *