Не поспішайте оновлюватися: macOS Catalina «ламає» електронну пошту

Листи зникають з ящика без можливості відновлення.

Минулого тижня відбувся реліз macOS Catalina — і, як це часто буває з великими оновленнями ОС, без помилок не обійшлося. Користувачі відзначають серйозні проблеми зі стандартним додатком «Пошта». Про це написав у своєму блозі розробник Майкл Цай.

Відзначається відразу дві різновиди проблеми:

  1. При переміщенні листів з одного ящика в іншій на Mac може відображатися тільки тема листа. Інші пристрої будуть вважати таке повідомлення віддаленим і зітруть його. Відповідно, при синхронізації вихідного комп’ютера з сервером лист повністю зникає і з Mac теж.
  2. Після оновлення з Mojave на Catalina поштовий клієнт показує, що завантаження повідомлень успішна. Насправді ж частина повідомлень може бути пошкоджено або втрачено.

Єдиний спосіб дізнатися, що це повідомлення зникло — спробувати знайти його або відкрити. Причини бага невідомі, але є припущення, що це пов’язано з серверами Пошти».

Що робити, якщо повідомлення пропали? Єдиний спосіб їх відновити — скористатися Time Machine, отримати файл з повідомленнями і імпортувати їх назад в пошту («Файл» > «Імпортувати ящики»). При цьому Цай зазначає, що немає сенсу відкочуватися на Mojave заради відновлення повідомлень: як тільки ви запустите програму «Пошта», воно синхронізується з сервером і знову все видалить.

Якщо ви користуєтеся цим додатком, радимо поки не оновлюватися до нової версії ОС. Швидше за все, Apple виправить цю проблему найближчим часом. Зараз розробники тестують бету macOS Catalina 10.15.1, але невідомо, чи є в списку змін виправлення поштового клієнта.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *