Команда консалтингового агентства з Данії Strand Consult провела деякі «дослідження», в результатах яких зробила припущення, що шанувальники продукції Apple страждають від синдрому схоже на Стокгольмській.
Нагадаю, що Стокгольмський синдром полягає у ставленні до терористів заручників, коли перші починають співчувати і симпатизувати останнім. Так от, всі, хто користується товарами від Apple, особливо iPhone, стають затятими їх захисниками, незважаючи на явні недоліки і сервісів, і самих продуктів.
Яскравий тому приклад на думку данців – те, що власники iPhone ревно захищають комунікатори від наклепів на якість і недоробки. Зокрема, на всі звинувачення у відсутності можливості відправляти MMS-повідомлення (в ранніх версіях iPhone), низьку якість знімків з камери, закритому характері App Store, користувачі знайдуть, що відповісти кривдникові, і як захистити улюблену фірму.
Дивно, що це стосується всіх шанувальників Apple. Які б недоліки не були у продуктів компанії, народ не помічає їх. Так що виробники телефонів на зразок Nokia, Sony Ericsson, Samsung, LG, HTC і інших можуть тільки позаздрити такій відданості клієнтської бази.
Коментар Macradar: у британських вчених з’явився серйозний конкурент — консультанти з Данії.