Продажі iPhone 5s і iPhone 5c ростуть, як на дріжджах. Золоту версію флагмана сміли практично миттєво, утворивши дефіцит. Чи жарт, за три дні було продано близько 9 млн смартфонів. Однак компанія не стала розділяти показники з продажу своїх смартфонів, мабуть, це пов’язано з меншим попитом на «бюджетний» 5c.
Компанія Localytics, уважно стежила за динамікою продажів нових iPhone, опублікувала дані по розподілу продажів між двома новинками. Аналітики враховували кількість активацій смартфона у чотирьох основних операторів США: AT&T, Verizon, Sprint і T-Mobile. За їх словами, у Сполучених Штатах iPhone 5с цілком непогано продається. Наприклад, Spirit реалізував майже однакову кількість iPhone 5s і 5c.
З початку новинки продавалися у відношенні 1:3 на користь флагмана. Однак до 26 вересня попит на iPhone 5c помітно збільшився. В основному популярні контрактні моделі, так як ціни без прив’язки до оператора все також захмарні. Більш того, деякі китайські компанії пропонують 5c з контрактом на два роки абсолютно безкоштовно. У підсумку, можна сказати, що у iPhone 5c справи йдуть цілком непогано. Безумовно, багато хто віддасть перевагу доплатити 100-200 доларів і придбати iPhone 5s, замість «бюджетної» п’ятірки. Однак яскравий і кольоровий 5c – прекрасний вибір для молоді, яку приверне непогана начинка у яскравому дизайні.