23 та 24 листопада у Санкт-Петербурзі на конференції iFresh зберуться професіонали digital-ринку, які поділяться корисними знаннями з SMM, контекстної і нативної реклами та електронної комерції.
Вас чекають два дні потужного контенту на закритій вечірці для керівників відділів маркетингу, власників бізнесу, директорів агентств, топ-менеджерів великих компаній. Новачків у програмі не буде — тільки ті, у кого і професіоналам є чому повчитися.
Спікери не будуть розповідати про сервіси та інструменти, про які ви і так знаєте. Вони розкажуть, що самі використовують у роботі, а головне — як саме це працює, з прикладами та інструкціями. На кожен доповідь відводиться по 40-60 хвилин.
Хто виступить на iFresh
- Родіон Скрябін, директор з розвитку а.
- Ілля Фарбувальник, видавець Meduza.
- Валентин Васін, керівник служби Social Media «Альфа-Банку».
- Антон Володькін, директор з операційного маркетингу «М. Відео».
- Дмитро Колодін, SMM-спеціаліст Pornhub і Aviasales.



Місце проведення iFresh
Конференція пройде в креативному просторі «Ткачі». Організатори розділять майданчик на дві зони: робочу, де відбудуться виступи, і лаунж-зону для неформального спілкування з колегами та експертами. Ви зустрінете рівних професіоналізм і досвід і ближче познайомитеся з топовими експертами галузі.
Квиток на iFresh — це доступ на тусовку професіоналів інтернет-маркетингу і бізнесу. Поспішайте приєднатися!
— інформаційний партнер конференції iFresh.