iFresh — найкорисніша осіння конференція для інтернет-маркетологів

23 та 24 листопада у Санкт-Петербурзі на конференції iFresh зберуться професіонали digital-ринку, які поділяться корисними знаннями з SMM, контекстної і нативної реклами та електронної комерції.

Вас чекають два дні потужного контенту на закритій вечірці для керівників відділів маркетингу, власників бізнесу, директорів агентств, топ-менеджерів великих компаній. Новачків у програмі не буде — тільки ті, у кого і професіоналам є чому повчитися.

Спікери не будуть розповідати про сервіси та інструменти, про які ви і так знаєте. Вони розкажуть, що самі використовують у роботі, а головне — як саме це працює, з прикладами та інструкціями. На кожен доповідь відводиться по 40-60 хвилин.

Хто виступить на iFresh

  • Родіон Скрябін, директор з розвитку а.
  • Ілля Фарбувальник, видавець Meduza.
  • Валентин Васін, керівник служби Social Media «Альфа-Банку».
  • Антон Володькін, директор з операційного маркетингу «М. Відео».
  • Дмитро Колодін, SMM-спеціаліст Pornhub і Aviasales.

iFresh — найкорисніша осіння конференція для інтернет-маркетологів
iFresh — найкорисніша осіння конференція для інтернет-маркетологів
iFresh — найкорисніша осіння конференція для інтернет-маркетологів

Місце проведення iFresh

Конференція пройде в креативному просторі «Ткачі». Організатори розділять майданчик на дві зони: робочу, де відбудуться виступи, і лаунж-зону для неформального спілкування з колегами та експертами. Ви зустрінете рівних професіоналізм і досвід і ближче познайомитеся з топовими експертами галузі.

Квиток на iFresh — це доступ на тусовку професіоналів інтернет-маркетингу і бізнесу. Поспішайте приєднатися!

— інформаційний партнер конференції iFresh.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *