Хваліть, та ублажаемы будете: мотивація обслуговування

А от цікаво, коли вам доводиться міняти місце обслуговування: ну там перукарню або автосервіс, або партнера якого-ніякого, що ви схильні розповідати про попередньому місці, авто-мийки або майстра? Ви говорите що там було погано, від того я й прийшов до вас? Або ж ви хваліть їх, його і її? І що робити вигідніше, як вам здається?

Мені здається, що завжди вигідніше хвалити. Скажіть, що не можете більше ходити туди з поважної причини, але обов’язково заявите що вони були найкращими у вашому житті до цих пір. Це стимулює новенького. Змусить його мобілізуватися, щоб не вдарити в бруд обличчям/мордою в салат. А якщо говорити, що вони були кепські для вас, так навіщо цьому новенькому напружуватися? Він же знає, що він хороший. Отже, роблячи все звичайно, він буде краще попередніх поганих.

Так що хваліть ваших колишніх, хваліть перед новими, це може злегка підігріти і не тільки порівнянням, а й самим фактом того, що ви добре говорите про їхніх колег. Нехай вони і не зізнаються, вони будуть думати, що ви їх хваліть теж. А ви будете їх костить перед подругами, котом чи телевізором.

Але послуга-ось вона.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *