А ось і нетиповий представник жанру покрокових стратегій. Незважаючи на свою неочевидність, правила гри прості і чудово формулюються рядком мануала: “united we stand, divided we don’t stand so good”.
На самому початку гри генерується випадкова карта країн, кожна з яких має певну кількість військ. Війська служать для захоплення суміжних територій, в загальному випадку описується правилом «у кого більше солдатів, той і переміг». Мета гравця — захопити відстояти максимально широку територію, що складається з сусідніх країн. Сенс дуже простий: в кінці ходу підкріплення видаються за принципом «число нових солдатів=максимальний розмір кластера суміжних країн». В результаті однієї з першорядних завдань буде роз’єднання ворожих армій з метою зменшення доступу до підкріпленню. Піррові перемоги не вітаються, благо можливість в один хід повністю змінити результат битви є практично у кожної із сторін.
Особливо привабливим гру робить поєднання тактики і випадкових факторів, адже здається бездоганною атака цілком може коштувати вам половини армії, в той час як відчайдушна спроба прорвати оборону, — навпаки, вирішити результат битви.
Посилання в iTunes