Гість у готелі виявив миша і зателефонував на ресепшен з вимогою привести «кота Тома». Реакція адміністратора була смішною

Ми всі виросли, спостерігаючи за кумедними витівками персонажів з мультфільмів про Тома і Джері. Для багатьох імена обох вигаданих звірів стали синонімами слів “кіт” і “миша”. Саме це і допомогло чоловікові без знання англійської поспілкуватися з адміністратором. Діалог вийшов кумедним.

Цікавий діалог

У відео, яке стає все більш популярним в “Твіттері”, можна побачити людину, який дзвонить по телефону, щоб поговорити з обслуговуючим персоналом готелю, в якому він зупинився. У підписі до відео йдеться, що цей чоловік араб, хоча факт залишається непідтвердженими.

Тим не менш постоялець в ролику починає розмову з попередження про погане знання англійської мови. Потім він запитує у адміністратора, дивився той мультфільм “Том і Джері”, на що той відповідає позитивно.

“Відмінно, тоді надішліть мені кого-небудь, у моїй кімнаті Джеррі”, – сказав гість. Збентежений адміністратор спочатку був приголомшений, але потім швидко все зрозумів. “Ви говорите, що у вашій кімнаті є миша?” – запитав він у гостя і отримав крім ствердної відповіді завдання – знайти терміново Тома.

Співробітник готелю не розгубився і повідомив, що в готелі не працює Тому. На це відвідувач відповів: “Тоді приходьте самі”.

Відео стало популярним в соціальній мережі Twitter і набрав більш ніж 700 тисяч лайків і понад 250 тисяч ретвітів.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *