Apple популярнішим Coca-Cola

Apple популярнішим Coca-Cola

Бренд компанії Apple оцінили у 98,3 мільярда доларів. Таким чином, компанія з Купертіно вперше очолила список найбільш дорогих брендів, змістивши лідера минулих років Coca-Cola відразу на третє місце.

Компанія Interbrand опублікувала щорічний список 100 найбільш популярних і дорогих брендів, що отримується в ході дослідження фінансових показників і лояльності клієнтів, а також з урахуванням того, наскільки бренд впливає на покупку. На вершину списку вперше забрався бренд Apple, який експерти оцінили в 98,3 мільярда доларів. До речі, на цей раз зростання становило 28%, в той час як у минулому році компанія посіла друге місце зі зростанням на 129%.

До другого місця підтяглася компанія Google з брендом за 93,3 мільярда і зростанням у 34%, а бренд Coca-Cola влаштувався в цьому році на третій позиції з сумою в 79,2 мільярда доларів і скромним зростанням на 2%. У першу десятку також потрапили IT-компанії IBM, Microsoft, Intel і Samsung. 14 місць із 100 очікувано дісталося представникам автомобільної промисловості, 12 позицій зайняли виробники споживчих товарів. Показові ситуації з брендом Nokia, який впав з 19 на 57 місце, а також з зовсім вибув зі списку брендом BlackBerry.

Варто зауважити, що в даному дослідженні враховується тільки офіційна інформація, а далеко не кожна велика компанія публічно оголошує абсолютно всі свої фінансові показники…

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *