Сервіси продовжать працювати якийсь час, навіть якщо щомісячна оплата не пройшла.
Сервіси iOS тепер продовжать працювати, навіть якщо система виявить проблему з оплатою. Ви як і раніше зможете слухати музику або дивитися серіали, поки Apple намагається зв’язатися з банком і встановити причину несплати.
Компанія оголосила про грейс-період (так називають можливість розрахуватися з боргами на пільгових умовах) на офіційній сторінці для розробників:
Завдяки новому грейс-періоду при невдалій спробі оновити підписку користувач продовжить отримувати доступ до платного контенту вашого додатка. В цей час Apple буде намагатися провести платіж. При успішній оплаті протягом пільгового періоду це ніяк не позначиться на прибутках розробників і дату поновлення підписки.
Простіше кажучи, ви більше не опинитеся в ситуації, коли не можете включити наступну серію на Netflix просто тому, що забули поміняти карту для платежів в App Store. Звичайно, платити все одно доведеться, але ви зможете зробити це в зручний час. Втім, Apple не уточнює, наскільки довгою буде відстрочка.
Сторонні розробники повинні включити цю функцію вручну в своїх додатках, так що не всі сервіси стануть лояльними до передплатникам відразу.