34 дні проти 3-4 хвилин: Nando сміються над плесневеющим гамбургером Burger King

Якщо ви захоплені маркетингом, то знаєте, що останнім часом про Burger King говорять як про компанію, яка запускає сміливу, яскраву рекламу. Представники бренду також заявили, що більше не додають консерванти в бургери.

І, як часто трапляється, коли популярний бренд запускає щось “хайповое”, інші компанії захотіли заявити про себе в яскравому світлі. Мережа ресторанів Nando розробила відмінну стратегію і прокоментувала нову заяву бургерній в соціальних мережах.

Маркетинговий прийом

Nando скористався маркетинговими прийомами, щоб продемонструвати зовнішній вигляд бургера через три-чотири хвилини після приготування. На фотографії – порожня тарілка. А зображення зліва – воппер з “Бургер Кінг” через 34 дні, покритий цвіллю. Таким веселим і нешкідливим способом вони побороли сильних конкурентів і залучили аудиторію.

Пост, який розмістили на сторінці бренду в Facebook, набрав понад 8000 відгуків, в той час як інші його публікації привернули в середньому сотню. Коментарі під постом в основному жартівливі: “Так ви вбили “Бургер Кінг”! Чекаємо від них ответочки”, – пише один із користувачів.

Розважальний контент – ефективний спосіб просунутися в соціальних мережах і залучити нових клієнтів, ніж розумні маркетологи, що працюють з Nando, скористалися.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *