Якщо ви захоплені маркетингом, то знаєте, що останнім часом про Burger King говорять як про компанію, яка запускає сміливу, яскраву рекламу. Представники бренду також заявили, що більше не додають консерванти в бургери.
І, як часто трапляється, коли популярний бренд запускає щось “хайповое”, інші компанії захотіли заявити про себе в яскравому світлі. Мережа ресторанів Nando розробила відмінну стратегію і прокоментувала нову заяву бургерній в соціальних мережах.
Маркетинговий прийом
Nando скористався маркетинговими прийомами, щоб продемонструвати зовнішній вигляд бургера через три-чотири хвилини після приготування. На фотографії – порожня тарілка. А зображення зліва – воппер з “Бургер Кінг” через 34 дні, покритий цвіллю. Таким веселим і нешкідливим способом вони побороли сильних конкурентів і залучили аудиторію.
Пост, який розмістили на сторінці бренду в Facebook, набрав понад 8000 відгуків, в той час як інші його публікації привернули в середньому сотню. Коментарі під постом в основному жартівливі: “Так ви вбили “Бургер Кінг”! Чекаємо від них ответочки”, – пише один із користувачів.
Розважальний контент – ефективний спосіб просунутися в соціальних мережах і залучити нових клієнтів, ніж розумні маркетологи, що працюють з Nando, скористалися.